I'm the only asshole here who gives a shit about you.

hann med mycket idag. jag tycker om när dagarna inte ser likadana ut. (dör på 9-5 jobb) åkte till johanna och fixade håret. 2 timmar och mycket att prata. skvaller, skvaller, skvaller. och köpte den där moroccan oil. det kommer nog mitt hår tycka om, så mycket som jag misshandlar det. sen sprang jag över till rehnsgatan till warner och käkade lunch med pappa och syrran. promenerade upp till odenplan och hämtade isak på dagis. när vi gick till hälla (lekparken) så hittade han sina polare och jag stod mest still och frös ihjäl. kaaallt. tillslut fick jag böna och be isak om att gå hem. så vi lekte lite star wars och byggde rymdskepp, igen.

sen fick jag promenera tillbaka ner till sveavägen och gick förbi systembolaget på odengatan och kom att tänka på när vi var där sist. jag, malin, kamilla och linus. det var typ dagen innan nyår. vi står i kassan och linus utbrister högt och tydligt; "asså. coolt att vi träffades på lunarstorm för en timme sen och nu ska vi festa tillsammans!" jag döör.

fick stå och vänta på mamma huur länge som helst innan hon kom och vi köpte hennes nya spegel och fick sedan bära den till 4:an för att åka runt halva stan för att komma hem. blev bara så arg på folk som inte kan akta på sig på stan. fick skrika efter en kärring att hon kunde flytta på sig, idiot. kändes bättre efteråt. höhö. och sen från södermalm till täby för att bli helt stressig och sedan vann, pang boom bam. på torsdag drar jag till borås.

drog upp en sovtröja ur byrån nyss och så var det den jag fick av erik. han är den mysigaste människan jag sovit tillsammans med. och jag är inte direkt lätt att sova jämte. jag bör försöka sova nu. morgondagen känns väldigt kort.. lite stress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0