No, I didn’t fall, I attacked the floor!

bilden har allt med inlägget att göra.


förbaskade kapitel 3 - JAG HATAR DIG. varför har jag så svårt för funktioner? jag fattar ju i teorin, men jag kan det inte i praktiken. så fruktansvärt  f r u s t r e r a n d e! vi hade egentligen läxa idag, att göra 20 sidor. så jag satte mig ner i morse med en kopp kaffe, var riktigt utvilad och redo för att räkna. men det ville inte. min hjärna har låst sig. vill inte mer. kan inte ta in mer. så istället för att få massa ångest och allt sånt trams så bestämde jag mig för att; JAG SKITER I DET. bara sådär. åtminstonde för idag. läxan alltså. inte hela mattekursen. eller så åt hunden upp min mattebok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0