Nobody is perfect until you fall in love.


woho, kolla hur långt hår jag äntligen fått!

det har varit kaos här nu på morgonen. steffi och lisa har försökt få tag på paul mccartney-biljetter i december och så var det slutsålt på 2 minuter. steffi började gråta och lisa blev så arg så hon rökte. hon slutade ju i mars/maj?? och så tvingade de mig att föra över 700 spänn till de för att de inte hade tillräckligt pengar. och nu verkar de som de fått tag på några biljetter iaf? de är glada i vardagsrummet?? fattar nada.

OCH JAG ÄR SÅ FUCKING JÄVLA KLANTIG!!!  blir så jävla trött på mig själv!! min mobil åkte rakt ner i golvet (typ för 100:ade gången) men MED sladden i. och nu är hela den där silvriga-ladd-grejen helt böjd och det går knappt att ladda!! WHYY GOD WHYYY?????

och nu kommer jag säkert missa bussen också. den går om 5 minuter. helvetets jävla skit. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0