Revenge? Ehm, no. I'm too lazy. I'm gonna sit here and let karma fuck you up.



aah, jag var som en tickande bomb idag. och så på grund av minsta lilla snedsteg och jag exploderade. haha. helt twisted. men jag lugnade ner mig mer och mer under tiden som dagen gick och kunde faktiskt skratta på slutet av arbetsdagen. efter jobbe gick jag bort till petra och drack kaffe med petrus. efter en liten stund kom anna också, så drack vi alla tre kaffe medans lilla knubbisbebis charmade till sig all uppmärksamhet. så jävla söt! jag bangade idol-kvällen med tjejerna och tog tåget hem. tbana + tbana = 40 minuter. jag är ändå inte så mycket för idol. heehee.


BABY ATTACK!!


känner mig schleten som fän. och får sovmorgon fram till senast 8 imorgonbitti! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0