Saturday night, we danced & we took too many shots, think we kissed but I forgot!



det kändes bra att det första jag gjorde på torsdagsmorgonen var att springa till fel spår bara för att behöva springa tillbaka igen och leta upp spår 11 istället på stockholms centralstation. och krockade med daniel da silva som vägrade att flytta på sig. seg människa. hann knappt röka upp ciggen innan tåget rullade in, UTAN MIN VAGN. haha. jaja, kom iallafall till göteborg lite senare än beräknat eftersom vi hade massor av signalfel. gick av tåget och var dödshungirg.
madde: heej!
denice: hej hej!
madde: vart vill du gå och äta?
denice: där det finns mat.

vi hamnade iaf på jensens beafhouse? steakhouse? jensen någonting. haha, hungrig. blev lite småstressigt i slutet utan nota och en tid att passa. madde jobbar som tågvärd på tåg.... öh. eller hur man förklarar. och jag får ju åka gratis när jag åker med henne. jag fick sitta längst bak i tåget.. i styrhytten! svinroligt!



när jag gick av i borås så var ellen och anneli där och väntade på mig. de hade köpt kaffe till mig! mm mm mmm. måste tilllägga att det var sol i borås när jag kom! :) :) pluspoäng. vi åkkte (som ellen och fredrick säger) hem till ellen och slängde av mina väskor. jag fick lite hjärnsläpp nu, men på kvällen gick vi upp till anneli med två skräckfilmer och så köpte vi pizza. mirrors och pet sematary ;) fredrick joinade oss på sista filmen.


på fredagen var det bestämt att vi skulle ner på stan. (haha så kul att säga "ner på stan" jag är så van att säga "åka in till stan") jag köpte världens mest underbaraste halsduk. jag är helt kär. har haft på mig den konstant hela helgen. typ. och i detta nu. såg mamma sepp på H&M också. hehe. vidare till systembolaget och massa annat viktigt vi höll på med.

buddha! 


ellen och jag käkade lunchen på viskan.
CHECK på att ha checka in på café viskan. men vi hölls gisslan. det bara började SPÖregna helt plötsligt.  

elva minuter senare var det sol.


vi gick upp till anneloo för att dricka kaffe och spela 10.000. med lite matt/kaffekatastrof för att sedan klippa ut mustacher och hattar och ta kort i webcam. skönt fredagseftermiddagsnöje. haha.


jag vann!



på fredagskvällen åkte jag och ells hem till emma och så lekte vi att de var mina hundar. nä, det gjorde vi inte. vi käkade tacos, skulle kolla på skildavärldar - men därför kryper de, ingen fjärrkontroll att styra dvd:n med och jaja. så vi "kollade" på idol och satt mest ute på balkongen och myste och frös.


på lördagenmorgonen gick vi ner på stan för att köpa bakisproviant. framförhållning, i like. och så in på h&m och sedan in på city (ica mitt i stan) haha och ellen blev irriterad på allt folk, jag tyckte det var jättelugnt. och sånt. vi sprang på stefan också och tog en liten pratstund.

tillbaka hem till ells för att käka lunch, powernapa och duscha innan det blev lite stress att springa upp och möta anneloo med påsar, smink och väskor med typ 5 liter alkohol i.

vinprovning!

anneli hade gjort så himla fint!




hur många tjejer behövs det för att öppna en vinflaska?

jag älskar detta vin!

och så var vi framme på grand!




erik var svindryg. (men han har sagt förlåt och ska säga ett förlåt varje dag fram till och med lördag. vi får se hur det går!) träffade på idas fästman robin som slängde upp mig i famnen på dansgolvet och jag bad till gud att han inte skullle tappa mig, det skulle gjort ont. efter grand så mötte jag och ells upp thomas och stefan. "efterfest" de satt och åt på något ställe. när vi äntligen kom därifrån så dök jag och stefan rätt ner i asfalten och jag måste tagit emot mig med armbågen för i helvete vad ont det gör. ett ord som beskriver efterfesten; "Tarm!"
 


fu ,vilken hemsk söndagmorgon. vaknade efter bara några få timmars sömn och mådde så dåligt, hade så ont i hela kroppen och visste liksom inte vad jag skulle göra, vart jag skulle ta vägen. haha. fruktansvärt. jag kände mig typ rastlös?

vi behövde lite vätskeersättning.. dårå.


vi sysselsatte oss iaf (från en varsin soffa) med att kolla på pluras kök och sedan mauro & pluras kök till jag blev så fruktansvärt hungrig så vi fick gå och handla mat. vi gick upp till anneli framåt 18.. då man började bli något av en människa igen och drack lite kaffe och hämtade vårt smink. sedan tog vi oss ut till sjöbo för att hälsa på fredrick lite. vi satt i fredricks soffa och gick på långpromenad runt hela borås och kollade vad folk hade för sig..


måndagmorgon och väskorna är packade.

tillbaka i stockholm igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0