Sometimes you just have to jump out the window and grow wings on the way down.






gårdagen var cool. vaknade efter typ 14 timmars sömn. höhö. det första min mattelärare säger till mig, innan lektionen ens börjat!, är att fråga om jag verkligen ska gå här. (man ba, jaaa. du sa det förra gången också!) jag sa att jag inte vill göra en prövning på 500 spänn. hon tycker att jag är för bra för att gå den här kursen och försöker verkligen få bort mig! fast hon hann säga; "ja, du är jättevälkommen att vara här, men jag tänker på ditt eget bästa." haha, tack. vi går igenom allt jag redan kan och ja, jag är rätt uttråkad. efter 20minuterspausen kommer hon fram igen till mig och säger att jag borde byta till matte-gruppen som går 4 dagar i veckan men som går mycket fortare, så plockar hon fram kurskatalogen och ger mig numret till expeditionen. (hon vill verkligen bli av med mig!) väldigt omtänksamt av henne, måste jag säga. eftersom med den kursen så kommer jag (om jag får G - haha) hinna få betyget innan kompletteringsdagen är förbi. (1 december) och så fortsatte lektionen. det sista vi höll på med var pythagoras sats. done that, know all of that. när det är 20 minuter kvar fattar fortfarande inte resten av klassen och elisabeth ska göra om hela talet igen... då tappade jag lusten, smällde ihop mina böcker och tog på mig jackan och var redo att gå. allt jag fick av elisabeth var ett leende och så gick jag.

sprang över till medborgarplatsen i regnet med ett paraply som höll på att blåsa sönder i stormen och hängde på björnsan till stängning (ja, för att malin jobbar där!) sen gick jag och malin och käkade middag kl.22 på mcdonalds. vilka jävla pundare det finns på söder. haha, satt en gubbe snett bakom oss, alldeles ensam och pratade med sig själv. jag kan ju inte hålla mig för skratt när malin utbrister; men vem fan pratar han med? och ser så där lagom förvirrad ut.

var ju inte hemma förrän halv tolv och då vill man ju inte sova. så jag tvingade malin att vara uppe till iaf halv ett. och sen hade jag jättesvårt för att somna, eftersom jag redan sovit 14 timmar.. lyckades somna en timme senare typ och sen vakna vid 5 igen. lyckat. var vaken fram till halv 7 med en film innan jag somnade igen. malin väckte mig innan hon gick och jag hade tänkt gå upp då. meeeen jag somna ju om.

fick panik när jag vaknade 20 över 9. eftersom expeditionen bara har tel-tid mellan 08.30-09.30 så jag slängde mig på telefonen. & nu har jag bytt. nu går jag 4 dagar i veckan på matte. can I hear a WOOP?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0