There is beauty in the world.

herregud vilket psykbryt jag fick imorse. bara skrek och ville kasta datorn i golvet - INTERNET FUNKADE INTE. fortfarande. det slutade funka igår och både erik och jag blev lite smått irriterade. haha. snacka om ilandsproblem men jag var ju bara tvungen att fixa några grejer. snacka om att ta internet för givet. men men. nu är allt löst och nu är allt fixat, nu är jag glad! :)


och ni måste kolla på a little bit of heaven. (ja, riktig jävla filmjunkie som man är!) jag är helt kär i julian (gael garcía bernal). SÖT!

hahha och ni MÅSTE KOLLA på crazy stupid love. jag ääälskar steve carell. ("I DON'T KNOW WHAT WE'RE YELLING ABOUT!") fyfan vad manlig ryan gosling har blivit. men nää, honom blir man inte kär i. han är bara råhet.


och så ska man försöka plugga matte nu. (gåår ju verkligen inte att plugga hemmaaa, daaaa!) fick ju reda på igår att på måndag har vi prov. 78 sidor, 2 kapitel. "woho".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0