There’s a guy out there who’s going to be really happy that you didn’t got back together with your ex-boyfriend.








jag var helt lost på livet igår. tappade bort nycklar, ställde in tvättmedel i kylskåpet och var allmänt hjärndöd. kanske inte så konstigt att jag inte kunde räkna eller förstå funktioner. kanske också för att jag blev lite distraherad av att erik smsa mitt i lektionen. feels like back in the days. haha. orkar inte förklara!

men nu har jag vilat hjärnan lite. man måste ju få ta ett break. har räknat matte VARJE dag i två veckor. och nu har jag pimlpat kaffe sen jag vaknade. vill fortfarande ha mera kaffe! :)

IDAG SKA JAG BARA TA DET LUGNT OCH GÖRA VAD JAG VILL. :) det är jag värd. dessutom börjar jag få GROV ångest för lördag = högskoleprov och så börjar jag få lite smått ångest för tisdag också. 24 är inte så himla ungt längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0