6(x + y) - 5x + 2b = b² - √2 Fuck this shit. I'll be a stripper.




mötte upp linda i gamla stan klockan 11 "imorse" och så gick vi till cronan. vi var bland de första att komma och well done thinking. men på de 10 första minuterna hann vi byta bord/plats tre gånger innan vi nöjde oss. haha. sen kom det två till plugga-människor. så vi bredde ut oss hej-vilt med de längst in och tog upp 3 bord. och där satt vi.. fram till halv 5. 1630!

okejokej, vi pluggade väl inte konstant i 5,5 timmar.. vi började ju med kaffe och bara snacka lite skit. sen öppnade vi iaf böckerna. men så fick vi ju ta lunch-paus vid lunchtiden.. haha närmare 14 menar jag då. värsta gigantiska salladen. tallriken är liksom djup.. efter halva var man mättt. men det var ju så gott, speciellt med vitök.. tur att både linda och jag tog vitök ;D

på en av rökpauserna kom det tusen människor med cyklar.. på led. och alla var liksom "gammeldags"klädda. med tweedjackor och så vidare. (med lite undantag för dessa människor jag fick på kort!) men 90% var kädda i tweed.. vad höll de på med?

en annan rökpaus så var det människor runt oss som pratade konstigt.
D: vad är det för SPRÅK?
L: danskar. danskjävlar.
D:... näe? det är tyska?
L: hehe jaa. DEUTSCH!
D: jamen kolla. vi står ju på tyska gatan.  

jag stod på perrongen mot norr och linda på perrongen mot söder. heeeeeeeeejdå.

så himla bra dag. det är så skönt att plugga på fik, även fast alla andra människor säkert tycker att vi var pain in the ass som bara satt där och tog upp massa plats. men det skiter vi i. det går ju inte att plugga hemma! och så himla BRA GREJ att plugga med linda. nu har jag känt linda i 7 år. sjukt jue? känns verkligen inte som 7 år. och kompisar som man bara kan sitta tyst med.. utan "aah, awkward silence" är fan det bästa.

kom typ nyss hem, hann bara slänga mig i soffan och så plingade det på dörr'n! steeffiii. äh, nu ska jag hoppa ner i mjukiskläderna och snurra upp håret i en toffs, lisa och steffi kommer nog snart med pizzan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0