We found love in a hopeless place.


(härmar både ellen och linda som också använt den rubriken) *härmis*

jag känner mig liiiiiiiiiiiiiiiiite stressad och nervös. känner mig stressad att jag borde göra mera matte idag. även fast jag gjort alla sidor (78!!) så känner jag att jag borde gå igenom allt nu. typ blandade uppgifter. fan, jag gillar ju matte. och ändå håller jag på och gör slarvfel. jag vet att 5 gånger 8 är 40 och ändå skriver jag 13. orka börja addera helt plötsligt när det är multiplikation jag ska pyssla med. och jag har inte plockat upp matteboken än. ska. snart. ska bara..

NERVÖS för imorgon. bara linda som vet. och linda; ssschhh. don't tell any one, this will be our little secret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0