When a man whistles at you, don't respond. You're a lady, NOT A DOG.




södra latins gymnasium. här snackar vi STOR skola. nej, inte stor. GIGANTISK. ENORM. haha, var så himla roligt när jag kom ner till hornstulls tunnelbaneperrong klockan 0800 imorse. jag har aldrig sett så många 20, 20+ människor stå och vänta samtidigt på tåget. hmm, undra vart alla de här ska? vi gick liksom i en samlad trupp hela vägen till skolan. såg lite roligt ut.

idag var det alltså min första gång att göra högskoleprovet OCH att äta lunch alldeles ensam på stan. har aldrig gjort det förr. ha, två oskulder i en smäll. jag har ALDRIG känt mig SÅ MOBBAD, någonsin! så jävla gött att jag hade bestämt telefondejt med ellen. TACK GODE ELLEN! ♥ (ja, jag vet att alla andra var lika mycket ensamma som jag - men man känner sig mobbad iaf!)

efter lunchen försökte jag pigga upp hjärnan lite med kaffe innan de två sista proven skulle göras. jag är ju lite mes på att ett av de fem proven är ett FEJKAT prov. orkaaaa.. och 40 frågor på 55 minuter. man h i n n e r inte tänka. det är bara att köra på. 200 frågor totalt. 40*5. mattedelarna gick bäst. haha.

SISTA PROVET - NU KÖR VI!


nu är jag såhär trött igen. zzzz. åkte tillbaka till söder-lägenheten efter provet. mobilen var på typ 5% batteri kvar och jag var SÅ sugen på kaffe. våldgästning på hög nivå. ja, även fast inte mamma är hemma. hon är på kalas. jag är däremot på väg att somna. har suttit i soffan i typ 2,5 timme och det känns som jag suttit här i 5 minuter. men nu är lillsyrran på väg hit också. våldgästning#2. vi ska käka lite middag från mammas kylskåp och sen hoppas jag på att min syster leder mig hem till min egen säng så jag får sova lite. mm, nam nam.


HA EN SVINROLIG LÖRDAG/HALLOWEEN-KVÄLL ALLA ANDRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0