You're not sorry you did it. You're sorry I found out.


jag vill verkligen inte att den här dagen ska ta slut. fast det känns redan som den här dagen har varit så mycket längre än alla andra dagar! som "tur" var åkte mamma hem till ullis på AW och jag fick lite lugn och ro här hemma på söder. handlade färdiggrillad kyckling på lillica och slängde ihop en fetaostsallad och nu har jag gjort matlåda för morgondagen. SOM ALDRIG FÅR KOMMA. bäddat åt mig själv i v-rummet och druckit kaffe. allt är typ rekat för imorgon. och jag är noll-taggad. försöker att inte tänka på det så mycket egentligen. blir så nervös när jag börjar analysera.

blir så ledsen på personer som man ställer uppför, om och om igen, men aldrig ger något tillbaka. aldrig kan hjälpa till när man ber om det. ska sluta hjälpa de runt mig som inte förtjänar det - även fast jag har skitsvårt att säga nej. det en är en del av mig, den omhändertagande. det är bara så fruktansvärt tråkigt att bli besviken jämt. sen blir jag ledsen på mig själv när jag är otrevlig mot personer som jag älskar. tar ut de på de och så får jag dåligt samvete och blir ännu mer ledsen.

allt börjar iallafall ordna upp sig nu.
och nu, släpp det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0