A serbian film.


jag mår dåligt. jag mår så dåligt.
vi har kollat på "a serbian film". den är grotesk. mest äckligaste, mest vidrigaste, mest psykotiska film jag någonsin sett i hela mitt liv. scenerna eller handlingen är fullkomligt absurda. (varför stängde vi inte bara av? varför kollade vi klart?) vet inte om jag ska berätta vad som händer.. men att våldta ett nyfött spädbarn. jag kräks. jag mår dåligt. jag gråter. att tortera och döda. att våldta sin son i rumpan så han börjar blöda. jag mår så jävla dåligt. jag har så vidriga bilder i huvudet. jag kommer drömma mardrömmar för resten av mitt liv. hur fan kan man ens spela in en så fruktansvärd film?

jag förstår varför filmen är förbjuden i så många länder. snälla, vad ni än gör, KOLLA INTE PÅ DEN HÄR FILMEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0