A tight hug can do so much for someone that’s hurting.

jag ville inte gå upp till lägenheten när jag kom hem. istället gick jag ut på gården, satte mig på en bänk och rökte och lyssnade på musik. ringde sen till honom. jag vet inte varför. "jag är med en kompis nu. vi kan höras sen." "men..?" "ja okej. bra. hej, hej. *klick*" tut tut tut. ringde några tjejkompisar och gick sedan upp till lägenheten. satt och grät ihopkrupen i sängen i mörkret och bara grät.

sen ringde kristin. jag gick ner till porten för att vänta in henne. då ringde han. två timmar senare. men jag svarade inte. kristin kom med hummern. vi åkte till hägernäs och köpte mcdonalskaffe och åkte till hägernäs strand och satte oss på en brygga och snackade.






vi bestämde oss för att gå tillbaka till bilen och åka. när vi kommer till grindtorp igen frågar kristin: "har du bråttom hem eller?" "nää." så vi tog en liten rundan. 1 timme senare hade vi åkt omkring i djursholm och kollat på alla slott till hus.

nu när jag varit hemma i 1 timme har jag pratat med ells i 30 minuter, bytt om och bloggat. borde väl gå och lägga mig nu. man får så fruktansvärt ont i huvudet efter man har gråtit. jävla skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0