All my emotions go out of control.

I'm running out of patience 'cause I can't believe what the hell I'm hearing, and speaking of hell, it don't compare to this heat that I am feeling. I love you too much, it shows all my emotions go out of control. Good for you, bad for me. When I can hardly see from the tears that flow, can't forget to breathe slow. Count from one to ten with my eyes closed. It's taking everything to just breathe.

jag har en stor orosklump i magen. varenda liten sak får mig att vilja börja gråta. jag känner mig apatisk och handlingsförlamad. ingenting spelar längre någon roll. de ögonblicken jag inser att "pappa har cancer" vill jag bara spy och dö. men så hamnar jag i förnekelse och förtränger bort det sekunden efter. jag orkar inte "deal with it" just nu. jag får ångest av att ingenting fungerar. jag fungerar inte. vad lever jag för meningslöst liv? jag kan inte göra någonting. hatar mina hjänspöken. jag trodde jag hade blivit bättre, men nu jävlar faller jag och fort går det. rakt ner i det svarta mörka hålet igen. jag vill inte vara här. var vill jag vara? jag vet inte var jag kommer ifrån, var jag är eller vart jag vill. hjälp mig. så många val, beslut och vägar att välja. jag vill inte gå fler omvägar, jag vill inte trilla ner i diken längre. jag vill bara gå rätt, jag vill bara komma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0