And thank you for a house full of people I love. Amen.

jag hade en jättebra dag igår. även fast det var dåligt väder och det regnade mest hela tiden och var kallt så var jag glad. ännu gladare blev jag när christin ringde och vi lite spontant bestämde att vi skulle äta middag tillsammans på kvällen. efter jobbet tog vi 676an från tekniska. övervåningen på dubbeldäckaren var 32 grader varm, så ingen satt där uppe. efter 20 minuter börjar mina ögonlock bli vädligt tunga. jag har lite fobi för att sova bland folk.. på bussen, på flygplan, på tåg. haha. men jag somnade. när jag vaknade till och tittade runt såg jag att 90 % av alla andra också satt och sov. :)


vi slängde ihop lite tacos och sedan lekte jag med albin på övervåningen, med alla hans tåg. som vanligt. heehe. och sedan la vi oss i soffan i spelrummet på övervåningen under ett täcke och läste godnattsagor. ♥

kom inte genom ytterdörren förän 22 och då var jag inte i närheten av att vara trött. när klockan hade passerat midnatt var jag fortfarande inte speciellt trött så surfade in på fejjan och snakke med lite folk. tills jag fick en utskällning av en person, som jag förmodligen förtjänade litegrann, men efter att ha bett om ursäkt och sagt förlåt, så fortsatte utskällningen. det var jag inte värd. det var längesedan jag somnade med tårar i ögonen. fan att vissa kan påverka en så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0