Children will not remember you for the material things you provided but for the feeling that you cherished them.






samma portkod, en annan ingång, en annan avdelning, andra pedagoger men samma älskade lilla isak. han blev nog lite chockad när fröken ropade; "isak, du ska gå hem nu!" och han kommer utspringande och ser mig stå där i kapprummet. men vilken kram jag fick sen också! ♥ vi gick till stora lekparken och isak erövrade den stora gungan, inga andra barn vågade komma i närheten. haha! "vi kan gå till mitt favoritfik sen" säger isak. det gjorde vi också, hand i hand. "inga bilar, inga troll, bara en luftballong."

isak är inte blyg. han stegade in på fiket och sa hej till cafékillen. "jag ska ha en bulle och varm choklad!" jag frågade isak; "ska vi köpa en bulle till mamma också?" (eftersom maria fyllde år för några dagar sen.) ja, säger isak. då säger cafékillen. "då slänger jag i en till så pappa också får." HAHAHA (???!!) tur att jag inte ser ut att vara en ensamstående morsa iaf! ;) men mamma till en 5åring?

men väldigt fin eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0