Don’t play stupid with me, I’m better at it.


mötte upp malin igår nere vid täbbis. när vi skulle gå förbi såna där jobbiga telefonförsäljare eller vad de är för något, de som alltid frågar vilket abbonemang man har. så säger malin (och viftar med händerna) "vi låtsas att vi är döva." och så viftar hon och gör låtsas-teckenspråk. sen avbryter hon sig själv; "eller att vi är spanska.. me llamo malin.." man ba. ja. för vi ser verkligen spanska ut!

när vi var hemma igen och hade ätit middag så tyckte jag att vi kunde kolla på "the children".
det är något jävla fel på mig. varför ska jag alltid, alltid och då menar jag ALLTID övertyga folk att vi ska kolla på skräckfilm? jag blir ju alltid livrädd. haha och dessutom när det är barn med. usch, barn är så läskiga i skräckfilmer.

malin: ....och så glider de bara in på ett räkskal.
denice: mmm.
tystnad.
malin: räkskal? det heter fan räkmacka.


haha jag har en mogen_kompis_88. gå in på www.bajs.nu (det är inga bilder. och inget äckligt heller.)


Kommentarer
Postat av: ell

Åååh. Var filmen värd att rekommenderas? Jag vill se en dö-läskig!!!!!!

2011-09-16 @ 13:47:58
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0