I wish that I could kiss you without any consequences.



hej! har väl inte varit direkt aktiv på bloggen sen jag kom hem. även fast jag gjort blogginlägg i huvudet hela tiden. (men som aldrig hamnat i bloggen. jag vet inte om det bara är jag eller om alla är lika blogg-skadade?) bloggandet har uteblivit beroende på att jag mest gjort ingenting den här veckan. och då menar jag verkligen; inte gjort ett skit. knappt lämnat lägenheten liksom. woop woop på den! jag har inte orkat. jag har inte velat. varit sjukt rastlös iof.. men mest trött. dock känns det nu som jag är på G tillbaka till livet. big woop. bestämde mig idag för att göra verklighet av repliken "jag ska göra högskoleprovet i höst." så jag har nu anmält mig och betalat. men det krävde lite raseriutbrott och svordomar. för precis när jag tryckt på betala (läs; 350 spänn!) lackar internet ur.. jag blev helt skogstokig och ville kasta datorn i golvet, men hejdade mig.

det krävdes några samtal till pappa och nu jävlar fick jag igång internet igen. så nu är högskoleprovet betalt. ångest, ångest, ångest. nu är det ju på riktigt!! nu måste jag göra det. nu måste jag börja plugga på tidigare prov. men det är bara att bita i't.

den här veckan kommer verkligen verkligenheten tillbaka. pang på bara. har planerat in roliga saker längre fram för att inte tappa fotfästet helt. man måste få ha saker att se fram emot nu såhär när sommaren tar slut.

Kommentarer
Postat av: ells

roliga saker att se fram emot:

1) boråshelg i oktober.

2) stockholmshelg med boråsare i nov?



kul att du börjar uppdatera igen, BTW!!!!

2011-09-04 @ 19:47:17
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0