Just because she’s pretty doesn’t mean you are ugly.

när jag vaknade imorse såg jag att mobilen dött under natten. när jag fått liv i den såg jag att kristin skickat sms. en timme tidigare. hon ville gå på promenad. jag hörde snabbt av mig. och ännu snabbare gjorde jag mig klar. vi bestämde att vi skulle åka ut till bergshamra och gå runt brunnsviken. "jag har en lånebil nu när agent smecker är på verkstad." (agent smecker är kristins audi med baouta steroanläggningen i bakluckan!) när jag kommer ut genom porten står snorungen där med en fucking jävla hummer. haha, man ba whaat the fuck?



oj oj oj. och vilken promenad vi tog sen också. haha. eller inte. vi satte oss på bryggan och drack istället vårt kaffe och snackade. :)



dagen började ju bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0