The harder you try to forget something, the more you think about it unconsciously.




chill i dill. torsdag och kalas. vaknade 1 minut innan mitt alarm gick igång imorse. knatade ut till köket och körde på med discodiskning och körde igenom lägenheten med städvantarna på. hann dricka lite kaffe och ringa födelsedagsbarnet och sjöng en mening. det räcker så va! kaffe i glas och en cigg på ballen. nu är sminkmasken på och hann med en liten rökdejt med ells. nu väntar jag bara på samtalet från svägerskan som talar om att jag ska ner till täbbis och kirra presenten. sen väntar jag in taxin innan vi åker till södermalm och födelsedagsmiddagen.

chillar lite med efterlyst på tv3play så länge. pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0