You are my cup of ccooffee.


shit, vad hände med det här dygnets första halva? dagen är bara borta. ändå gick jag upp innan nie och somnade vid två. fit for fight. tog en "snabb" dusch på 20 minuter. haha. innan jag ringde ellen och hade lite telefondejtning. bäst tjej. och nu.. nu måste jag ju snabba mig med kläder och sånt trams innan jag måste skynda till bussen mot vastastan igen. tycker dock att vädret kan ta och sluta vara schizofren. varmt eller kallt? regn eller inte? solglasögon eller paraply? antingen fryser man till döds eller så svettas man ihjäl.

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: ells

YOU are MY cup of coffee! :)

2011-09-08 @ 17:56:44
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0