You have to die a few times before you can really live.


det var ju kul när jag hämtade isak i tisdags. det första han säger är; "meen. morfar skulle hämta mig idag." fast det gick snabbt över när jag talade om vad vi skulle göra. maria hade bett mig att köpa tuschpennor. så vi tog varandra i händerna och gick bort till odenplan. och tyvärr kom vi ganska fort in på leksaksavdelningen. åh. ungar är sjukt duktiga på att bli gulliga vid leksakshyllan. men jag lyckades finta bort honom därifrån. och eftersom det regnade + stormade ute så ville han inte till lekparken, vi gick till blåbär. isak skulle fika. det märks att han är en stockholmsunge. bara 5 år men ska fika varje eftermiddag. ;)

fick helt plötsligt ett samtal om löneförhöjning. oj, oj, oj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0