You know I'm a crazy bitch, all I wanna do is lose control.




bara regn hos mig, för när jag kom till vasastan var det sol igår! isak och jag hängde i lekparken vid paradisplan. hur läänge som helst. först höll han på med gungan och var skitnära på att trilla av men fan vad cool ungen är alltså. sen klättrade han upp på bänken och ställde sig bakom mig och sköt med ett leksaksvapen i ryggen och i huvudet på mig, det var tydligen jääätteroligt. lyckligtvis kom hans polare och de sprang runt och lekte. så slapp jag bli mer misshandlad. men när stora svarta moln började ta över himlen, kom isak och tog mig i handen och sa; "nu går vi hem. det kommer regna snart."

vi gick hem och så lekte vi lite med lillebror noel. herregud, plutt vad söt. jag vill också ha en bebis! (nä, det vill jag egentligen inte. men de är ju såå söööta!) nu börjar han känna igen mig, så jag fick lyfta upp honom till famnen och trösta honom. plutt!

när jag sprang ut från trapphuset stod malin där, så vi åkte och handlade middag. haha jag gick mest runt och haltade. haha, nu är man fan en gammal kärring, 23 bast och så in i jävlar ont i höften. haha. malin hetsade!! kom hem till världens jävla svinstia och 2 meter hög disk.. hets, hets, hets. malin är värdelös i köket så jag fick göra allt. vi intog en varsin soffa och kollade på tv tills malin kom på att vi skulle kolla på "a serbian film". OCH ja, resten vet ni ju.

fan vad jag mådde dåligt. försöker mest att inte tänka på det. när jag skulle ut på balkongen för sista ciggen så var det något konstigt som lät och jag gallskrek ju som en stucken gris. eh.. lättskrämd_tjej87. borde sluta kolla på skräckfilmer och skit, men jag kan ju inte låta bli. även som massa annat som jag inte kan låta bli...

woho, fredag idag ju. nu hetsar och taggar vi till. in vino veritas.

Your life is a puzzle. Don't waste your time on trying to place people where they don't fit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0