You listen to the same song a billion times and suddenly it becomes extremely annoying.




ända sedan jag fick denna smartphone så har jag inte tagit bort en enda låt, jag har bara pressat in fler och fler. idag fick jag ett ryck och raderade alla. ni vet hur vissa låtar får en att hamna i ett speciellt mode, man tänker på en specifik person (som man förknippar med låten) ett visst humör, en viss händelse whatever. men så kom jag på att jag har ju inte en enda låt på datorn. hrmfp. är det bara jag som inte lyssnar på radio som är lite lost på musik-världen eller görs det inte några bra låtar numera? va? va?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag lyssnar på P3 på morgonen. En massa bra musik finns det faktiskt. Oh, lyssna på Albin Gromer. Heheheheeeeee...

2011-09-28 @ 10:57:25
URL: http://lindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0