Your children may outgrow your lap, but they will never outgrow your heart.



kunde inte låta bli att ta kort på bänken. när jag gick ner till täbbis för att möta svägerskan.

ellen och anneloo känner ni igen parkbänken?
haha. där vi satt för att försöka bli av med tomas som hängde på efter en kväll på tegel. han trodde han fick följa med på "efterfest". ellen trodde tomas kompis hette leffe. jag trodde han hette kaffe först, sen trodde jag raffe. sen kommer anneloo och säger att hon trodde han hette mustafa? wtf?

vi köpte en strykbräda till mamma. ja, hon önskade sig det!

på väg in till södermalm så var det STAU!


ja och sen glömde jag ta mer kort på kvällen eftersom mobilen låg i jeansjackan som hängde i hallen. men vi åt mormors recept till middag och sen tårta på det. det var en jättemysig kväll. mamma hade gjort så fint. :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0