the last thing on your mind, before you fall asleep.

i fredagskväll vaknade isak lite efter 22 och var jättepigg. vi läste många sagor i stora sängen tills isaks mamma kom hem. hon var inte direkt överlycklig. hon ville ju sova.. isak sprang runt och ropade. "mamma inte sova. nis får sova." hahahahaha.
 
när jag skulle gå fick jag sommarlovspresenter. ♥ två ljuslila kökshanddukar och en body butter från the body shop. hela familjen är så gullig! jag fick skjuts hem. skönt! hemma drack vi lite vin och sen somnade jag.

lördagsmorgonen bestod av lite kaffe, innan vi tog bilen upp till norrtälje.

vi packade in oss i bmw;n och åkte guidetur genom norrtälje. inte för att jag behöver det, jag känner mig rätt hemma i norrtälje these days. men jonas och christin skulle visa pappa huset. sedan stannade vi till vid flygfyren och handlade gott. jonas bråkade med en kärring på parkeringen. det tyckte jag var lite kul.

JAG ÄLSKADE att albin började dansa (vifta på armarna) när beyonce - single ladies spelades på radion. HAHAHA!

när vi var hemma igen på kvällen, efter att ha haft party i bilen, kom jag på att vi hade handlat glass i norrtälje. men vi åt inte det efter tacosmiddagen. jag och christin åt ju kräftor som efterrätt.. eller ja, som efterrätt till efterrätten med pannacotta. haaa. jag ville ha glass. så jag och lisa gick till 7eleven och köpte glass.

ho ho.. sedan dök två av mina (skorpionens) dåliga egenskaper upp: hämndlysten, svartsjuk, hemlighetsfull och misstänksam. jag skickade ett sexistisk sms till N. och sen ringde han fram till 02. kanske ska sluta driva med honom nu?  


idag köpte jag tre nya böcker.
greg behrendt och liz tuccillo - dumpa honom: han vill faktiskt inte ha dig

sophie kinsella - en shopaholics bekännelser
jens lapidus - aldrig fucka upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0