where're them bloggers at?

livet är fan komiskt ibland. har ni någonsin tänkt på det?

maria och mattias är väldigt insatta i mitt liv. när jag var där i onsdagskväll pratade vi om lite allt möjligt om vad som händer och drömmarna i mitt liv. mattias sa; "häng ut honom i bloggar." idag när jag kollade kenzas blogg, fanns där en bild på honom. man kunde inte hänga ut honom mer än på den största bloggen. synd att det inte står mer om honom i inlägget och vad han är för någon, än bara tack och hej till village. haha. kidding. men det var lite komiskt! ;)

Kommentarer
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

Haha fan va kul! Det är ju så det ska va, visst :)

Tack detsamma!

2009-12-27 @ 16:52:53
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0