i could've sworn that i was yours.

'cause i know better not to be friends with boys with girlfriends.

nu är snart kontorsjobb-dagen över. ska över till isak snart och käka middag och titta på bolibompa antar jag, medans hans mamma & pappa är ute på middag. de kommer hem strax innan han ska sova. sjuttsingen också, jag som ville natta honom :)

inatt, exakt vid midnatt, ringde N. det var ett väldigt kort och konstigt samtal.
D - hej.
N - hej... sover du?
D - nej..
N - okej. jag ringer dig snart.

jag stod då och borstade tänderna. och ville inte att han skulle ringa mig "snart" för jag ville sova. tänkte ringa upp och säga, "ring inte mig sen." men gjorde inte det, och som tur var ringde han inte och störde. lite vett i huvudet på han. men han ringde istället imorse och väckte mig... grr. jag svarade dock inte. visste att jag bara skulle bli arg då.

så ringde han nu igen. vid 14.30 någongång. han sluddra fram orden. det lät som han höll på att somna. haha. och det gjorde han också. på jobbet. men han ska festa ikväll säger han. ha. jag vet vem som kommer däcka först. (som vanligt.)

jag är skittrött... måste börja röra mig om typ en halvtimme. ha. juste, jag fick en tv idag. av jocke. så jävla schysst! en ny 42:tum plattskärm. helt okej. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0