do you wanna get married or run away?

jag som var så glad över att jag tankade min ipod för en vecka sen. nu har jag redan tröttnat på alla låtarna. PAIN. men orkar inte just nu. skjuter upp det istället.

jag tog sovmorgon imorse. men klev upp vid 12 när pappa ringde och väckte mig. mådde kasst i början av dagen. ont i kroppen och febrig. men jag väckte lisa och steffi, vi drack kaffe och glodde sex and the city innan vi gick ner till ica och hyrde film. dumpa honom! vilken tjejfilm.

vi skämdes, gömde ansiktena i händerna, skrek på huvudrollen och aw:ade och åh:ade oss.

imorgon ska jag pallra iväg arslet till vasastan och Lilla i. OBS! får inte glömma gå förbi ica och lämna tillbaka filmen innan jag går till bussen. OBS! och möta malin i stan efter 15.

ska bara dricka upp mitt vin. nattinuffsan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0