But I'm a loser in love so baby.

jag åkte in till kungsholmen för att möta pappa och kerstin. jag & k sprang in på in och finn och köpte min spegel!! vi åkte till danderyds konditori och köpte weinerbröd och lisa som var hemma satte på kaffe. fikade innan vi åkte till farsta. jag fick göra förrätten. tortillagodis. mums!

Raise a glass to mend all the broken hearts. pappa gav mig ett stort glas vitt vin. jag skålade för alla brustna hjärtan. (typ bara mitt eget.)

vi käkade middag och jag drack mer och mer vin. var pruttfull. vet inte ens hur många glas jag drack.
när jag kom hem skulle jag ta kort på min nya spegel. det gick ju ................. bra.

andra försöket.

tredje försöket.

sen tog jag kort på mig själv. här ser jag ändå hyffsat nykter ut. haha. lägger inte ut de andra! ;)


ja. sen snurrade mitt huvud. försökte sova. dricka vatten osv. men det slutade ändå med att jag kräktes. och sen däckade jag. och drömde bara massa jävla mardrömmar. där man springer och springer och springer, men kommer ingen jävla vart och de som jagar en kommer bara närmare och närmare. fruktansvärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0