But everything with you is so complicated.



haha, ursäkta att jag ser ut som en turd. jag var nyvaken :) iaaf. när jag kom hem från universitetet, cirka 2 timmar för tidigt än beräknat så somnade jag på soffan. och vaknade av att posten kom. det var ett kuvert med glajjor i. från en 24årig philip. who are you? haha, synd att jag inte passar i dem.

iaf, universitetet. vi hade redovisning idag. HA HA HA. mest oseriösa gruppen, men vafan! i pausen så hittade susanna sitt betyg från tenta1 och hon såg inte alls glad ut. hon fick 4 poäng = D. och så tog hanna sitt betyg, hon fick 7 poäng alltså = A!!!!! värsta grymma tjejen. jag fick vänta på mitt betyg till slutet då läraren delade ut the papers. jag var skitnojig och var bombsäker på att jag skulle få F. typ = noll poäng. men så såg jag 5 poäng ALLTSÅ = C! faaaaaaan vad nöjd jag är!!! även fast jag också ville ha A så är C jääääävligt soft! jag slet som ett djur jö! JAG ÄR OCKSÅ GRYM!

hanna och jag har verkligen bondat sedan både katti, jannica och fanny har hoppat av kursen. och nu är det slut, nu är universitetet över - för den här gången! stolt, stolt, stolt. lättaaaaad om inte annat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0