Someone like you.

jag vill blogga. men jag är så fruktansvärt aptrött.

måste ju blogga om den här dagen. men jag är sliten. jag har inte varit hemma på snart 2 dygn. jag har sovit hemma 1 dag den här veckan (de senaste 7 dagarna). jag saknar min säng lite. ganska mycket faktiskt.


imorgon är det bara att åka hem, slänga av alla mina saker. hoppa in i duschen och sedan åka iväg igen för att snabbt fixa ihop världens bästa överraskningskalas.




och alltså.. jag är så sjukt taggad!!!!!!! inför juli. jag längtar som ett jävla as! hoppas på att juni blir en rolig månad som går fort. iof, de senaste 3 veckorna har varit fullspäckade och aproliga och det känns som det var igår jag åkte hem från borås. mitt älskade fina borås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0