Me needs me more than you.

ser ni alexander rybak? killen i svart tröja. (tommy timonen) han spelar i ett band.


kolla hur söt anneloo är också! :)

när jag jobbade på warner music som A&R (lyssna på demos) så hittade jag en svinbra demo av ett band som heter State of Drama och dog för deras låt All of my life. jag tyckte den var så grym att jag faktiskt la över den i min dator och la in i min mobil. (vet inte om man får göra så?) men langa ju inte vidare den på något olagligt sätt (fil-delning). jag skickade såklart vidare demon till mattias wachtmeister, the real A&R. warner music signade inte de, men warner chapell/music gjorde det! faaaaan vad coolt! och när jag var i borås, träffade vi ett gäng killar, bland annat erik dåra. men det visade sig senare genom ett samtal med ellen att alexander rybak spelar i State of Drama. hur roligt är inte det?! :) liten värld?


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- önskar dig en trevlig helg!

2011-03-12 @ 16:27:14
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: anneli

haha! han frågade om vi skulle med på efterfest också, glöm inte det! ;)

2011-03-15 @ 17:10:58
URL: http://aanneeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0