Resumé - 2009


JANUARI

det nya året började nyårsförfest hos kamilla, vid tolvslaget var vi med piccolo och såg på fyrverkeriet vid näsbydal och tillsist efterfesten i lägenheten med lisa och steffi. några dagar in på året flög steffi ner till italien för att plugga. jag mådde dåligt i början av månaden. men fick en ny mobil, min älskade samsung touchwiz. jag, malin och kamilla flög till malmö och bodde hos oskar - festade, tog tåget till borås och bodde hos ellen - festade, och sedan tog vi tåget från göteborg hem till kära stockholm.
    

FEBRUARI
jag grät så otroligt mycket i början av månaden. jag och malin flyttade till en 3rums lägenhet i huddinge. jag gick på läskiga arbetsintervjuer och fick jobb som barnskötare på ett rekryteringsföretag. dessutom fick jag ett konstigt samtal på alla hjärtans dag. jag, malin och kamilla blev nekade klubben garbo i sumpan, sen fick malin hjärnskakning på efterfesten.
   

MARS
jag blev bjuden på namnsdags-bio och såg män som hatar kvinnor. jag och syrran passade brorsonen albin varje torsdag-fredag 07-17. dessutom jobbade jag som barnflicka ute på värmdö och var med i en busskrock. albin döptes! jag jobbade på en jättegullig förskola på bondegatan på södermalm.
   

APRIL
sa upp mig på mitt jobb, efter 1 års tid. flyttade till min syster i täby. åkte på birka paradise-kryssning, där jag och christin fann vår päron-vodka drink! var på flo rida's releasefest på malmen med madde. sov hemma hos N i åkersberga.
   
MAJ
fick ögoninflammation i början på månaden. en dag åkte vi fram och tillbaka till uppsala för att hämta christin. helt plötsligt bytte marlboro light utseende. tog en promenerad upp till vårt gamla hus. har inte varit där sen 2006. blev tvingad att klippa håret. blev jättekort och jätteledsen!!!
   

JUNI
jag var så otroligt bakfull när jag blev tatuerad i nacken. Hope. vi firade midsommar nere i gnesta. jag och christin hade projekt: psykobitch! och albin slängde min drink på mig. michael jackson avled. jag åkte buss i 8 timmar ner till ellen i borås och festade! jag, lisa och kristin gick på bio. baksmällan. BEST EVER!
   
JULI
fick min riktiga första panikångestattack på wiraspelen i åkersberga. trion var tillbaka till tegel, efter väldigt lång tids frånvaro. jag började må väldigt dåligt och fick en diagnos på agorafobi av min psykolog. hade en sjukt rolig fylla med malin, på en tisdagskväll. ellen kom upp till stockholm och bodde hos mig. jag dissade N på tegel. veckan efter försökte han träffa mig 3 dagar i rad.
   

AUGUSTI
i två veckor bodde jag uppe hos jonas och christin i norrtälje 3 dagar i veckan. jag och lisa lärde albin att dansa till beyonce - single ladies. jag och christin blir strandade på flygfyrens parkering när avgasröret trillade av. (HAHAH) jag och julio blev riktigt jävla utskällda av mina grannar när vi kom hem efter en kväll på tegel. en natt slutade med att poliserna kom, slagsmål, anmälor och sjukhus.
   

SEPTEMBER
jag och morbror hjälpte jonas och christin med flytten från lägenheten till huset i norrtälje. en helg åkte jag kryssning (färjan!) med malin och hennes arbetskollegor. haha. jag fick gå till tandläkaren och dra ut en visdomstand. aj. linda, jag och malin startade en cykelklubb, som höll i någon timme. ALBIN FYLLDE 1 ÅR!
   

OKTOBER
jag och malin fick ett ryck och åkte till hjulsta för att hänga lite med navdar en lördagskväll. kallt. jag blev kreativ hemma och målade om allt möjligt. klädhängare, väggar och bord. min vinterjacka blev äntligen lagad och tvättad!festade i norrtälje tillsammans med christin, ted, ken1 och c/o. förfesten var att vi spelade bowling & biljard. steffi kom hem, efter 10 månader i italien!! N hörde av sig igen. (Bajskorv.) min lillasyster blev en stor flicka och fyllde 20år!
   

NOVEMBER
albin går helt själv! jag fyllde 22 och blev firad av mina bästa under hela helgen. dagen efter tappades min älskade mobil i ett stengolv och försvann in på lagning. jag och christin gick på en mördar-diet. började smått jobba på WARNER igen. träffade W. vaxade armarna för första gången. hAha aaaaj. åkte till thailand.
   

DECEMBER
var i thailand. i 2 underbara veckor. red elefant! satt på ett flygplan i 12 jävla timmar. ETT HALVT DYGN! fick tillbaka min mobil. efter 6 veckor på lagning, istället för 3 som de sa. såg N i kista. spagettilegs. firade minijulafton med min extra familj lion. firade julafton uppe i norrtälje, både 24 & 25. magsjuk och feber 24 timmar.
   

NYÅR 2009/2010???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0